.

מעביר/ה הרצאות עסקיות? הרצאות השראה?
אני מזמינה אותך לגלות איך להגיש את הידע שלך מדויק וממוקד 
ולהשיג הרבה יותר עסקאות ולקוחות בכל עלייה שלך לבמה!

קורס מזורז עשה זאת בעצמך ב 6 שיעורים פשוטים וקלים! 

הידע והמומחיות שלך שווים המון המון כסף 
אם ההרצאה שלך לא מדויקת, לא ממוקדת, לא ברורה, לא מרתקת,
לא בעלת ערך - 
הקהל לא ירצה לקנות ! 

"לא יודע איך לארגן את הטקסט שלי" 
"לא יודעת כיצד מרתקים קהל במשך שעה" 
"לא ברור לי איך אני משווק את ההרצאה שלי..." 
"איך בוחרים את התוכן הכי טוב?"

"איפה מוצאים את הבמות הכי מתאימות לעסק שלי?" 
"איך גורמים לקהל לרצות לקנות ממני בזמן ההרצאה?" 
"איך נכון להעביר מסרים לקהל גדול?"
"אין לי שום ניסיון על הבמה ואני לא מכירה מיומנויות פרזנטציה"

אם היזדהת עם לפחות כמה מהמשפטים שלמעלה- יש לי הצעה שווה לך מיליונים 

אני מזמינה אותך להצטרף לקורס האינטרנטי הראשון והיחיד מסוגו בשראל
לבניית הרצאה עסקית:

מה מכיל הקורס:

נוסחה מדויקת לבניית הרצאה עסקית שמציפה ערך לקהל וגם מסייעת לך למכור תוך כדי הרצאה. 

גם מרצים שאינם מעוניינים למכור תוך כדי הרצאה- 
יוכלו להעזר בשיטה למקד ולהבנות נכון יותר את התוכן, לשפר מיומנויות פרזנטציה ולהדק את השיווק של ההרצאה שלהם. 

ומה עוד? 

  • הבנה איך קהל אוהב לקבל תוכן 
  • הסתכלות עסקית שיווקית בארגון תוכן להרצאה
  • איך להתאים תוכן לקהל ולבחור את התוכן הכי טוב שלך 
  • איך לתכנן תוכן להרצאה בהתאם למטרה העסקית שמבקשים לקדם 

ומה עוד? 

  • הדרכות בונוס שוות ביותר, מפורטות קצת יותר למטה בדף 
  • דוגמאות מהשטח - סיפורי לקוחות שלי שיעזרו לך להפנים ולהבין את השימוש בעקרונות על התוכן שלך!! 

ידע שנצבר במשך 15 שנה מוגש ארוז ומוכן בפורמט דיגיטלי!


מה עוד תלמד/י ?  

  • איך לסגור מתלבטים – אפשר לעשות כמה אלפים כל חודש רק מלדעת את המיומנות הזו

  • איסוף לידים – מה קורה שנותנים לך הזדמנות לדבר מול קהל חי אבל אומרים לך "הי אתה לא יכול למכור " איך אפשר בכל זאת להפיק הרבה כסף בסופו של דבר מאיסוף לידים מתאימים ומה האסטרטגיות המתאימות .

  • איך מביאים עוד הרצאות – מהרצאה

  • איך להשתמש בנוסחה לבניית הרצאה שיווקית גם בוובינרים חיים או הדרכות מוקלטות

  • מה לעשות כאשר אתה יורד מהבמה

בעלי עסקי מספרים על התוצאות שלהם מהרצאות שהם בנו יחד איתי

נירית צוק, עיתונאית העוסקת במתבגרים והוריהם-
הגיעה לכתוב הרצאה עבור הורים על התמכרות למסכים

מיכל ילוז, בעלת פורטל לטיפול בבעלי חיים -
בנתה הרצאת מכירה בכנס עסקי למטפלים 

עופר מלמד, מרצה על המוח האנושי-
דייק פרזנטציה ל 100 מקבלי החלטות מארגונים וחברות

הבוגרים שלנו, שסיימו תהליכים אישיים וסדנאות קבוצתיות הרוויחו עד היום מהרצאות וממכות תוך כדי הרצאה סכום מצטבר של מעל 2.5 מיליון שקלים 

משה חרלופסקי, מנכ"ל ארגון העסקים הקטנים הגדול בישראל בנה הרצאה
להשקת מוצר חדש ומכר בעשרות אלפי שקלים 

כל משתתפות סדנה לכתיבת הרצאה -
מספרות מדוע הן הגיעו ומה הן קיבלו מהסדנה

גדי קדם, מנכ"ל חברת אמריקה נכסים, למד לעשות כנסי לקוחות
ולמכור נדל"ן בארצות הברית לעשרות אנשים בבת אחת 

השאר/י פרטים ונשוחח!

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון סלולארי *
שם משפחה *

הקורס האינטרנטי כולל 6 מודולים שילמדו אותך
מא' ועד ת' את סודות ההרצאה השיווקית 

מה תקבל/י מהקורס האינטרנטי הראשון לבניית הרצאות עסקיות

שיטה פשוטה, צעד אחרי צעד להרכיב לעצמך הרצאה עסקית שתשרת את הקהל שלך ואת העסק שלך!

ידע שלא יסולא בפז - איך לשווק את ההרצאה שלך וכיצד לעלות על במות שימנפו אותך גבוה

נוסחה מדויקת איך לייצר "הצעת מכר" ולהציע ללקוחות שלכם הצעה קונקרטית ורלוונטית עבורם 

את הסודות לשיווק ההרצאה שלך בארגונים, לקהלים פרטיים או קהל עסקי 

את היכולת [הניתנת למדידה בהכנסות, קשרים, לקוחות ועסקאות] להרוויח יותר מכל מפגש שלך עם קהלים!

הדרכות בונוס שילוו את הקורס 

בונוס:  איך לעשות משא ומתן נכון כאשר מוכרים הרצאה לארגון

לי-טל ברודר, מומחית למשא ומתן והבעלים של חברת  NegoBest

בעלת ניסיון רב בניהול עסקאות ותהליכי משא ומתן בהיקפים נרחבים ובעלת היכרות מעמיקה עם השוק הקמעונאי בארץ. היתה מעורבת באיתור חברות לשיתופי פעולה עסקיים, במשא ומתן ובסגירת הסכמים.
שימשה בתפקידי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי של חברות בתחום קמעונאות בשווי של מיליוני שקלים
בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א ותואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למינהל
.

שווי ההדרכה: 150 ש"ח + מע"מ

 

 ההשקעה שלך בקורס היא 2800 ש"ח +מע"מ

[מתאפשרת חלוקה לעד 6 תשלומים בקרדיט]  

מלא/י את פרטיך עכשיו ותועבר/י לדף סליקה מאובטח 

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון סלולארי *
שם משפחה *
נושא ההרצאה

מתלבט/ת? לא בטוח/ה שהקורס מתאים לך? יש לך שאלה שלא קיבלת עליה מענה? התקשר/י או סמס/י לטלפון 054-4301076 ונשמח לסייע לך בכל עניין. 

ניסיון מקצועי של יותר מ -15 שנה בתחום ההרצאות והכנסים בישראל

שמי טלי פיירשטיין ואני הופכת ידע ומומחיות להרצאות סוחפות, ממוקדות ורלוונטיות. 
אני עוסקת ביעוץ, ליווי והדרכה של  עסקים ומומחים איך להעזר בהרצאות, כנסים וימי עיון להצמיח את העסק שלהם.  

החיבור שאני מציעה ללקוח שלי הוא החיבור שבין התוכן והידע ובין התעצמות עסקית וכלכלית.

הרצאה עסקית היא ערוץ שיווקי - תת התמחות בשיווק הנקראית "שיווק באמצעות תוכן"

בעברי עסקתי יותר מעשור, בארגון והפקה של כנסים עסקיים
במהלך הקריירה שלי כשארגנתי והפקתי מאות כנסים, ימי עיון, אירועים שיווקיים,
נחשפתי וצפיתי במאות מרצים - הטובים ביותר וגם הגרועים ביותר
.

יש לי ידע עצום על איך קהל אוהב רוצה לקבל תוכן
וזקקתי את זה לכדי שיטה נגישה ופשוטה לטיפול בתוכן והפיכת הרצאה למעניינת, רלוונטית ומדויקת לקהל


אני בעלת תואר ראשון בתקשורת, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק
לאחר כעשור בתעשיית הכנסים בישראל, החלפתי קריירה ובמשך מספר שנים עסקתי בניהול השיווק של מספר ארגונים:

בית הספר ללימודי שוק ההון ונדל"ן cash-flow 
בית ציוני אמריקה, ועסקים עושים עסקים, ארגון העסקים הקטנים הגדול בישראל, המונה כיום 40,000 רשומים. 

במשך שנתיים ניהלתי והפקתי מאחורי הקלעים, את כנסי החשיפה למרצים של חגית בן חמו [שורץ], שם גייסתי חסויות עבור הכנסים, ניהלתי את ההפקה ואת השיווק. 

אם אתם עייפים להמציא את הגלגל מחדש כאשר אתם כותבים את הידע שלכם
אם אתם עייפים מלתת הרצאות מול קהל לא נכון, לא מדויק לכם ולא להשיג תוצאות 
אם אתם עייפים מאנשים שאומרים לכם "וואו היתה לך הרצאה נפלאה" אבל לא מתקשרים 

הצטרפו אלי עוד היום ! 
הקורס האינטרנטי הראשון מסוגו בישראל
סודות ההרצאה השיווקית: הנוסחה לבנית הרצאה שיווקית.
להפוך את הידע שלכם ואת המומחיות שלכם –
להרצאה מדויקת, ממוקדת ורלוונטית לקהל שלכם! 

זו ההזדמנות שלך לקחת את היעוד שלך
ולהגיע מהר יותר ומדויק יותר לכל הלקוחות האידיאליים
הללו שצריכים אותך שמחפשים אותך ...
תעזור להם להגיד לך כן.

מה התמיכה שתקבל/י מאיתנו בקורס?

אתר חברים סגור שיעורי הקורס, הבונוסים, והדרכות נוספות 

2 וובינרים מוקלטים של שאלות ותשובות

חבר טלפוני: שיחת התייעצות טלפונית אחת עם טלי במהלך הקורס. 

המלצות נוספות מלקוחות

רן סיבוני, יועץ ארגוני, מומחה להתמדה, התחרה בתחרות איש הברזל 

אתמול בפעם הראשונה הבנתי כמה צדקת בתחילת הדרך, כשאמרת שהאנשים שהקשיבו לי עד היום הגיעו והתעניינו בסיפור בעיקר כי הם מכירים אותי.
ממש יכולתי לראות את ההבדל.
האנשים אתמול כמעט ולא צחקו מפנצ'ים שתמיד צחקו לי בהם, פחות שיתפו פעולה ופחות היו בעניין. מתאר לעצמי שזה קרה כי המסרים עדיין לא מספיק מדויקים והאנשים לא הבינו מה יוצא להם מזה...

רן סיבוני השיג כבר בתוך תהליך העבודה- 5 הרצאות בחודש בארגונים וחברות. 

בועז כהן, שדרן ברדיו 88 FM

הדבר המשמעותי ביותר בהצעת השרות שלך שדיבר אלי היה האפשרות לשפר את ההרצאה, להציג את נקודות העצמה שלי כמרצה ולהבהיר מראש את תוכן ההרצאה ומטרתה.
הדבר שאהבתי בשירות שלך הוא ההתמקדות בנקודות החולשה, מצד אחד,
ומתן כלים להתמודד איתן כדי למקסם את המוצר (ההרצאה) ואת השירות שאני נותן למזמין ההרצאה.

.

ד"ר נורית בובליל, מומחית לזיהוי D.N.A

"בתחילת התהליך, לא יכולתי להעריך כמה גדול המרחק,
מבחינת פיתוח התוכן, בין נקודת המוצא לנקודת הסיום בה אני נמצאת כרגע.
הערכתי את העובדה שלא ויתרת, לא נתת לי לבלבל אותך וכל פעם שאיבדתי את קו המחשבה לטובת דוגמאות שונות ידעת להחזיר אותי חזרה למתווה הנכון.
עבורי הערך הגדול ביותר היה המהפך מאופן תפיסת הדוגמאות כנושא עיקרי בהרצאה, למרכיב שנותן שירות לרעיון"

נורית מקבלת הצעות מחברות הפקה להופיע בכנסים עסקיים באלפי שקלים 

יהודה בנך, Master NLP, עוסק בשחרור פחדים וחרדות

לטלי יש מומחיות יוצאת דופן בשיווק ובמיוחד בתחום של הפיכת ידע מקצועי לסדנה שמביאה לקוחות. השתתפתי בסדנה של טלי המלמדת כיצד להפוך ידע להרצאה שיווקית והתרשמתי מרמת הידע שלה ומהיכולת שלה להעביר את הערך ללקוחותיה.
הדבר החשוב ביותר הוא שהיא עושה בדיוק את מה שהיא מלמדת 

.

דיקלה מור, מנכ"ל ובעלים של עסקים טי.וי.™ -  ראיונות עסקיים בוידאו ובאודיו.

טלי פיירשטיין מפגינה גישה רעננה לכל נושא חידוד המסרים.
היא מלמדת מרצים ובעלי עסקים לא רק למקד את המסר אלא גם להפוך את הידע שלהם לרלוונטי ללקוח ששומע את ההרצאה, ולמנף אותו לעיסקה נוספת עם אותו לקוח.
אהבתי מאד את הגישה. כל אחד מאיתנו זקוק לפידבק על המסרים שלו וזקוק להכוונה שיווקית של מישהו מבחוץ, ולכן גם הפניתי אל טלי לקוחות שלי.
ממליצה בחום.

.

שחר בן דוד, מייסד אתר "מקושרים" הרשת החברתית הראשונה בישראל 

"השינוי הכי גדול היה בהגשת הסיפור, השמטה של פרטים שפחות רלוונטיים ויותר התמקדות בהצגת הסיפור מהמקום שיעניק ערך אמיתי לקהל והעמדת הרצאה ויזואלית מצוינת".

שחר הכין איתי את הרצאתו לקראת כנס במשרד ראש הממשלה, ובסיומה כבר הוזמן ע"י משרד ממשלתי אחר שנציגיו נכחו במקום 

מלא/י את פרטיך עכשיו ותועבר/י לדף סליקה מאובטח 

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון סלולארי *
שם משפחה *

מתלבט/ת? לא בטוח/ה שהקורס מתאים לך? יש לך שאלה שלא קיבלת עליה מענה? התקשר/י או סמס/י לטלפון 054-4301076 ונשמח לסייע לך בכל עניין. 

נוצר באמצעות מערכת רב דף מבית רב מסר

.